Razvoj suvremenih dizelskih motora usklađen je s normama o ispušnim plinovima (Euro 4, Euro 5 i Euro 6) te su se razvile nove tehnologije i uređaji koji zadovoljavaju sve strože zahtjeve zaštite okoliša.
Prednosti:
Odobravamo posebni popust od 20% na servis i čišćenje DPF filtera - za kupce turbopunjača u Servisu Pinjušić!
Faze procesa profesionalnog čišćenja uređaja DPF, FAP i SRC:
Kemijskim reakcijama i fizikalnim postupcima ti uređaji mogu, pod ispravnim uvjetima, praktički potpuno ukloniti štetne ispušne plinove i krute čestica.
DOC je prvi uređaj u sustavu. To je protočni keramički saćasati filter, koji sadržava plemenite metale (katalizatore) za pokretanje oksidacije štetnih ugljikovodika, ugljičnog monoksida te izgaranja nesagorjelog goriva i ulja.
DPF je drugi uređaj u sustavu koji zaustavlja preostalu čađu koju DOC nije mogao oksidirati. Čađa ostaje u njemu dok se ne regenerira - pasivno ili aktivno.
Pasivna regeneracija nastaje pri normalnoj radnoj temperaturi motora te DPF spaljuje čestice pri 275 do 360⁰C.
Aktivna regeneracija nastaje kad senzori otkriju prekomjerno nakupljanje čestica i povećani povratni tlak unutar DPF-a. Tada se u motor ubrizgava dodatna količina goriva, kako bi se postigla temperatura viša od 600⁰C, radi sagorjevanja nakupljene čađe.
Nakon izgaranja čestica čađe u DPF-u povećani se povratni tlak smanjuje na normalnu vrijednost, ali zaostaje pepeo, dok se ne ukloni!
Ali, svakim se ciklusom aktivne regeneracije povećavaju nakupine pepela, izaziva temperaturno usijanje DPF-a, povećava potrošnju goriva, a povećani povratni tlak unštava turbopunjač. Istodobno se neizgoreno gorivo nakuplja u ulju, što mu smanjuje viskoznost i povećava razina. Time se pogoršava podmazivanje i ubrzava habanje motora.
Što se pepeo dulje zadržava u DPF-u, povećava se vjerojatnost njegovog otvrdnjavanja i blokade protoka ispušnih plinova, što izaziva štetan povratni tlak.
Neispravnost filtra utvrđuje se praćenjem regeneracijskih ciklusa i mjerenjem povratnog tlaka, dijagnostičkom opremom.
SCR, posljednji uređaj u sustavu, pomoću aditiva pridonosi daljnjoj razgradnji štetnih plinova i čestica.
Katalizator selektivne redukcije (SRC) obično se zapuni kristaliziranim nakupinama procesa izgaranja, zbog nestanka aditiva (AdBlue) u spremniku ili kvara uređaja za doziranje.
Najčešći uzroci kvarova na uređajima DOC, DPF i SCR uređajima:
Za servis i čišćenje DPF filtera kontaktirajte nas telefonski 01 2995 244, putem obrasca na dnu stranice Pošaljite upit ili na email adresu: servis@pinjusic.hr
Za kupce turbopunjača u Servisu Pinjušić odobravamo posebni popust od 20% na servis i čišćenje DPF filtera!
Pošaljite upit